miss secret emelie

Har varit med emelisanfisan och kom hem för en stund sen. Först var vi ute lite, träffade lite blandat folk och kollade även huset som brunnit. Fan man har ingen aning om vad man ska säga och man kan bara inte fatta att det hänt. Det är så totalt sjukt >.<
Men efter uterundan stack vi hem till Emelie, kollade på film, miss secret agent 2, very good (y :)
efter att jag kommit hem så kollade jag klart på någon film som gick på tv, den är precis slut och nu sitter jag här :p Men inte länge till , för jag ska hämta lite cola i kylen och smita upp och kolla vad mina bröder gör (eller Koffe, han andra skiter jag i) ..
vad har ni gjort denna fina lördag ? :)
pussen
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0