huhuu..

Tja, nu ska jag in i duschen . sen göra mig iordning :)
är megatröööött . och det skyller jag på Pette ;o
har damp med för att jag inte hittar tröjan som jag ska ha IDAG!!  . menmen .. får mixa ihop ngt annat dårå . nu kom jag på att jag måste städa ur min ÖVERFULLA garderob ... problemet är bara att jag inte har några kläder att ränsa ut, för jag gjorde det för in så längesen så har bara ''bra'' kläder där ... fan, får köpa en till garderob istället ;o
jaja .. intresseklubben antecknar , jag vet ;)

puss på er !
/L


Goodmorning starshine  (8)


Kommentarer
Postat av: Foki

Svar: tack så jättemkt för den super fina kommentaren/komplimangen! :) jag blir jätteglad :D

Så himla kul att du tycker om bloggen, det betyder massor :)



Ha det bäst! :P

2009-05-16 @ 17:48:19
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Anonym

vafan hur kan de va mitt fel att du är trött;o

2009-05-18 @ 17:38:28
Postat av: linda

för att det var DITT FEL att jag satt uppe så länge när jag skulle upp värsta tidigt . ;F

2009-05-19 @ 08:31:55
Postat av: viktor

men jag tvingade dig inte ;)

2009-05-19 @ 16:47:54
Postat av: linda

neeej . men jag gjorde ;))

2009-05-19 @ 17:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0