handikappad till döden

jahapp, nu har även linda vaknat. Har sovit äckligt skönt kan jag ju säga er ;)
himla trött var jag efter kvällen hos Emelie.

Vad händer idag?
Jo, jag ska strax in i duschen sen .... sitta vid datorn igen och sedan fara till Moheda och kolla på Moheda VS Vislanda, :D 
är jävligt sur över foten och den har typ inte blivit bättre heller så får nog bli att dra till doktorn eller nått med den.. Var ju hos skolsköterskan och då fick jag ett stödförband och så sa hon att jag inte fick springa eller nått förens efter helgen och har det inte blivit  bättre så skulle jag komma tillbaka och hon skulle kolla på det igen och så får det bli, för bättre är det tyvärr inte.... 

Jag mååååste ju spela på onsdag förfan! men så lär det väl inte heller bli, fyfan också ;(  
Men ska åka till träningen imon och kolla om det går att tejpa skiten så det inte gör ont, men tvekar på det.

Men nu ska jag dra in i duschen och fräscha till mig lite :) 
/L 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0