sommarlov ftw!

Hejsan , sitter hos Ella med henne , Therese och Tea. Vi fixar mat för fulla muggar och ska ha det feting trevligt ikväll !
Sen har vi gjort egen glass med som vi får se reultatet på senare, får väl hoppas att den blir god ;)

Betygen fick vi idag och jag har höjt mig i 3 ämnen iallfall. Det var väl lite bra iallfall, med tanke på att det är Linda Göthberg vi pratar om . ;d  höhö .
men efter skolan så stack Jag, Ellen, Alex, Ella och Therese och käkade på oliveros. Himla trevligt (y
Men aja, nu är vi iallafall hos Ella i Lekaryd och jag ska gå och hjälpa till lite till nu.
Ha ett bra lov och en skön sommar, så ses vi nog kanske ;))
/ L 

VÄLKOMMEN SOMMARLOV !     btw; fotografen är Ella Kidell ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0