ojdå

inte skrivit här sen i lördags .. det var ju lite dåligt faktist. ;d
men fyfan , matchen mellan Danmark - Sverige var ju helt katastrof !!
jag som inte ens ville kolla på matchen var typ den som var mest inne i den sen och satt där och ja, gjorde massa saker. ;D
men ah, jag orkar inte skriva akllting som jag gjort sen i lördags. men sjukt kul har jag haft iallafall,  puss på dom som gjort mina dagar ;*
Imorgon börjar dagarna i skolan utan lektioner :D
tillexempel ska vi och kolla på en konsär i hagaparken som musikprofilen har typ, sen göra massa annat i klassen och så :)

förrsten fick jag reda på att jag har MVG i hemkunskap idag :DDDD , okej hemkunskap kanske inte är mycket att skryta med, men vafan  . jag har ett MVG , det trodde jag aldrig ;))
ni som kallar mig puckad, blond och fan vet allt, kan knipaaaaa . för jag kan också, bara jag vill :D

sen blir det att färga håret sen med faktist (y
/L

bilder sen i lördags . :)

höhö, Viktor O i Therese hjärta ;D    
                                        


Ellas rad, Therese rad och sist Lindas rad  :d
  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mohhhaha ;P

2009-06-11 @ 16:53:03
Postat av: Ella

Glömmde skriva namnet,... Igen. :S

2009-06-11 @ 16:53:41
Postat av: Emil

schöne aufgebraucht

2009-06-13 @ 17:21:31
URL: http://www.string-emil.de/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0