fauulun hemresan typ..

förlåååååt för att det inte kommit in något men jag skrev värsta låååånga inlägget förra helgen när jag kommit hem,  men nähä då försvann hela fucking skiten!  och då blev jag sur och orkade inte skriva om, sen dagen efter stack jag till min syster hela veckan och kom hem idag så får väl skriva om det lite kort kanske :p

det var iallfall en sjuukt bra vecka ! massor av roligheter och sånt.
men sen tog ju allt slut i torsdags då bar det av hemmåt .. och det skulle gå så bra så,  tralalalalaa :)
men nähääää, det gick det ju inte! självklart så skulle allting gå fel ! ;<

det började med att jag hoppade på i falun ju och ah  :) sen bar de av dåja .. sen var vi tvugna att stanna hela tiden och ringa och fråga om vi fick åka och sån skit för signalerna var sönder å blablabla .. fan massa skit asså . ;d så då sa dom att vi skulle bli försenade , och då tyckte jag väl att det skulle vara ganska bra för jag hade 30 minuter på mig i mjölby och då slapp jag ju vänta så länge, perfekt!   men nähä, sen blev det bara senare och senare och sedan i Motala blev det något fel så vi fick hoppa av och åka buss till mjölby! men där fick men en lite 25 årig Christoffer som skulle till mjölby som kamrat , så då var man inte ensam längre iallfall ;) (y  Det gjorde dom flera timmarna som var kvar sjukt mycket bättre än om jag väntat och åkt själv ;)) men men .. Resan skulle ta 6 timmar , men istället tog det 8,5 timme och det var inte najs asså ..  fattar i hur feeeeett äckligt varmt och svettigt det var att sitta där eller , det avr ju hur många jävla grader ute som helst . ;<<<
menmen , nu är jag hemma och det har jag varit i en vecka nu . Det var fett roligt att träffa er i Falun iaf, :D förutom en och en annan BITCH men ah . ;o   huhuh ,  :)) om jag har tur så får ni kanske ett besök nästa sommar med, vem vet ? ;))  jaja , jag pallar itne skriva mer, och ni pallar nog inte läsa mer .. vissa kanske inte ens hälften? huhu 
puuuss 
/L 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0