Paradise

japp, har precis kollat på Paradise Hotel och ska strax ta och krypa ner i sängen :)

Juste, ni som säger att jag typ inte ''vågar'' att lägga ut bilder när jag inte har smink på mig och sån bullshit, hallå klart jag vågar! Men att jag inte vill är en annan sak, men hur många som typ alltid går med smink vill det lixom?  Men aja , här kommer en från i morse när jag var HELT nyvaken, endast tagit på mig en tröja annars helt osminkad och nyvaket hår utan hårförlägning och skit . tyvärr men mer naturligt kan det inte bli , så ah, here you go .  skratta inte för högt bara så att ni väcker grannarna ;d


haha , nej jag är inte vinögd men ah, ni ser ju vad jag tittar på ;d


Kommentarer
Postat av: you know (;

vadfaan har hänt med linda göthberg :O!

2009-08-02 @ 21:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0