igår, idag, imon, övermorgon

Vi har Linné, Linné vi har Linnéparken och blabla blabla bla blabla blablaaaa ...
höhö stan igår med Marie :) Wille och Danne joinade oss också, himla trevlans . ;)
Jag köpte
2 adidas koftor
nya blå Cheap Monday jeans.
1 par adidas skor
underkläder
sen hittade jag inget mer roligt . ;d

efter stan blev det Allsång i Linnéparken med Martin och Viktor, (och marie då) ;D
Himlaaaaa trevlans var det , hahahh . får ju göras om snart ja ;))
och bussen hem, ja herregud . x'dd
bilder från allt kommer när jag kommer hem sen . ;)
aja iallfall jag hinner inte skriva mer nu , jag ska dra till Öland med halvaaaan <3!
kommer hem på Torsdag och SMSBOMBA tack!
/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0