home

yeye, dålig uppdatering JAG VET .
Men ahr inte varit hemma å så ..
Men kvällen/natten igår hos michaela med massor av sånt där som inte vi borde äta var helt toppen ;)

Idag blev det uppstigning klockan 9 för att ta 10 bussen till tandläkaren, UTAN smink och hårförlägning. deeni!
ganska stolt över mig själv att åka så in till växjö och gå runt där (:  hähä (y
Som vanligt kunde inte Linda hålla sig borta från att shoppa lite heller, menmen :d
justeee ! MOLLY träffade jag oxå ! det var på tiden :D och lilla gumman, jävla fittcpbarn han jävla pavlo eller vad han hette ;@   men  du är bra , puss ;*
när jag kommit hem var jag hos angelica när hon sålde jordgubbar en stund oxå :)
KUSINERNA kommer idag meddddd !  Sofia och Jesper  , YEYE :D
/L

bilder från i måndags !
     

Kommentarer
Postat av: mugge

mickis är snygg:D

2009-07-31 @ 11:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0