Hemkommen från Öland

yesyes , så äre :)
jag har haft det braaa , !
jag kan ta dagarna lite fort

tisdags: då åkte vi ifrån alvesta vid 2 tiden till Öland. När vi var framme tog vi upp alla grejer till hotellet och så sprang vi direkt och badade såklart  ;) Linda tycker inte om Hav, speciellt inte när det är så långgrundt att man måste vara så jääävla långt ut för att det ska vara djupt,  usssch . cry baby :'d
menmen är man på öland så är man och då BADAR MAN !
Lite senare så gick jag och Therese och utforskade mörbylånga lite, en ganska så mycket död stad/by eller vad man säger . ;o  men lite snygga killar hittade man ju iallfall så helt fel är den inte . ;)
 
onsdags: så gick vi upp klockan halv 8, snaark   . stack ner och käkade frulle :) finns inget bättre än hotellfrukossst !
aja efter det så skulle Therese pappa någonstans så dom släppte av oss i Ekerum och så badaaade vi , sen skulle vi sola . men nehej, då kom världens jävla moln så det blev svinkallt . ;d  Men snygga killar där med ja, wiiihueee :D
Efter Ekerum kom Louise och Mia och hämtade oss och så stack vi till Våffel Caféet och käkade våfflor, såå cpigt goda :D  efter det blev det att åka till Dan som var och gjorde lite saker med sin släkt, då träffade man dom med ja, det var ju trevligt ;)  Efter det blev det att släppa av mig och Therese i Färjestaden så träffade vi Ella , hon badade , men det gjorde verkligen inte vi . ;o  Sen drog vi och käkade och sen hem till där Ella bodde så gjorde vi oss iordning och stack till Köpstaden . :)  Sen blev jag och Therese hämtade där och så drog vi till Kalmar till en Sportbar och skulle glo på när Kalmar mötte ett Ungerskt lag i CL kvalet . tyvärr förlorade Kalmar . ;< men dom tar dom i Kalmar på onsdaaag :D  Det var en Fet ful jävel där också som var heeeelt cp . ;D skrek som in iiiiiiiiiii**** ... ;d
aja , efter det så var det att åka hem och sen sova för då var man lagom trött jaa .. .

Torsdag: Då var det marknad i Mörbylånga så gatorna var helt fulla med människor, men jag och halvan dissade dom och drog ner och badade .. huhuhh, varför måste en flytflotte ligga så långtbort ? menmen jag klarade det iallfall, jag simmade långt ut som satan i Havet även om jag hatar det . . lite stolt är man väl .  ;)
Senare stack vi och käkade kroppkakor, tydligen kunde man ju inte åka från Öland utan att käka det .. Therese älskar det, men det var inte rikitgt min grejj precis .. men nu har jag ätit det iallfall och vet inte om det precis blir ngn mer gång . ;d
menmen  .. .

Nu är jag iallfall hemma, dom släppte av mig vid Ica där Angelica och Marie var och så var jag där i mer än 2 timmar , sen nuu äntligen är jag hemma .. :))))  puss på deee !

lite bilder från resan . tryck på dom så blir dem större



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0