Hej å Hå...

jag vet inte vad jag ska göra .. äckligt trött ar jag iaf , shupp.
Angelica cpbarn åker till Öland idag, kommer hem på söndag men så åker hon hela tiden överallt nu sista tiden, michaela är på Öland, Emelie och Marie åker till Båstad och så orkar man inte åka till Alvesta där resten av det normala folket finns, så vafan gör man? Ikväll funderar jag på att gosa ner mig med en film och fråga om brodern vill joina mig :)
men problemet är att jag redan glott på alla våra filmer typ hur många ggr som helst och vet inte om jag har jätte mkt ork att dra ända till affären för att hyra en, men ah . vi får väl se hur det blir :)
vad gör ni denna dag ?
/L

som ni ser har jag inte packat ur min understa väska från falun ännu . ;d och nu blev det att stapla Ölandsväskan över och får väl ta och packa upp ngn dag .. när jag orkar . ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0