Gårdagen

dagen igår började ju då med att jag klev upp kvart i 6. snark på de ;d
men ah, sen vid halv 7 bar det av till Kalmar, där vi sen lämnade Hedwig på djurkliniken i Läckeby. Egentligen så skulle vi inte få reda på om hon skulle behöva sova över där förens efter operationen, men det fick vi reda på före istället så då behöve vi inte köra runt och slå ihjäl tiden utan kunde rulla till McDonalds och käka maaat, sen drog vi oss hemmåt :)

Ja så då var man hemma redan klockan 10 över 12 och tänkte ju att man hade så mycket tid på sig innan dåja :)
men nähää, då skulle Jag michaela och Marie tydligen ta kvart i 1 bussen till stan så då hade jag endast 20 och göra mig iordning och byta om & sånt. Stressigt blev det ja !  Men drog vid halv 1 och träffade faktist Mike! det var inte igår :) Menmen, sen fick vi sminka färdigt oss i bussen, det gick väl som det gick men . hahaa . endel skratt blev det iallafall :) Väl inne i Växjö stack vi till TS där Michaela behövde en tröja som hon kunde sätta på sig, sen blev det att käka på Hongkong  :p  Men ah orkar inte skriva så detaljrikt, men ah det var himla trevligt hela dagen ja :)
Martin och Viktor kom och joinade oss också, himla trevligtttt , typ Donkan i tre timmar innan allsången blev det, och Martin fick typ damp för att han trodde att vi skulle bli utslängda när som helst för ah ;)  Men sån jävla chikkkken är han :)
TANTERNA FTW säger jag med bara asså , ahhaaa :D  Seriöst, det tar inte typ 2,5 timme att käka upp sin mat?
Menmen , Sen blev det allsång . men inte speciellt länge för ösregnade gjorde det jävlar som fan !
Så då blev det Pastabaren och Donkan och ute och ah , haha . .  jaja , shiet orkar inte skriva mer för vet inte vad jag ska skriva för det hände så mycket ;p   Men  Michaela, Marie och  Viktor  är så jävla bra,  puss på dom ;*
köpte förövrigt 1 tröja på Gina, örhöngen och en blond slinga :)
/L

bilder kommer sen maybe
Men ska åka till Kalmar nu och hämta Hedwig :)
Senare ikväll blir det mys med Michaela med , <3

Kommentarer
Postat av: michaela supklart!

maahaa du är bäst!

2009-07-22 @ 18:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0