?!

Alltså Seriöst, har hittat en till blogg som jag verkligen vill spy på!
HAhaa, det är en människa som lever på att endast klanka ner på andra bloggar ihopp om att människor ska vilja läsa det och hon ska bli känd! Speciellt denna bloggen blir ganska nerdragen. Ja, klart man kan tycka vissa är så jävla korkade och helt sjuka och visst skriv du om det, men i varenda jävla inlägg? Att göra en ''hat''blogg. Seriöst det är ju bara så ute och patetiskt.
Hon vågar inte visa hur hon ser ut för att ''ni kommer dö om ni ser mig för jag är så sexig''. Yeah right, jag tror nog att vi skulle klara av att se det. Hon värkar ju hata varenda människa så lyckan skulle väl ändå sprudla fram om vi gjorde det? 

som det här tillexempel ? (klicka på bilden)


Seriöst det är fan inget fel på Blondinbellas utseende och om det nu varit det så vem fan bryr sig? Vissa föds snygga, vissa inte. Även alla har olika smak, någon du tycker är fett ful tycker någon annan är underbart vacker så fan gå och häng dig.  

Det invalida lilla barnet hittar ni på  http://funkybiatch.blogg.se
Tack å hej
/L

Kommentarer
Postat av: Anonym

fucking bitch

2009-07-21 @ 18:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0