bästus <3

jaja jag vet har inte uppdaterat, men har heller inte haft tid att sitta vid datorn, förutom igår natt och då hade pallade jag inte :p hade annat för mig ..
Menmen , i söndags var det iallfall Alvesta , haha sjukt kul var det ! :)

Igår åkte jag in till alvesta till 11 och så var jag med Viktor hela dagen till 4 :) BÄST är han! , hahaha. spelade minigolf oxå, HAHA . kul var det, men det har ju gått bättre än vad det gjorde då, men ah . ;D  så Viktor vann, även om vi fuskade på min sån, ''äh vi sätter en 4 där'', ''äh du får några försök till'' ,  haha men nähää . inte fan vann jag för det nä . ;D
men ah, vid 4 kom Therese och dom och hämtade upp mig så åkte vi hem till henne och käkade och kollade lite film och så stack vi och tränade. Första träningen på mer än 1 månad, wihuee . snacka om träningsvärk nu eller . ;<  men skönt var det iallfall :>

Idag så blir det endast CHILL, pallar då fan inge annat ...
 /L
:) <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0