wooop

väntar på att michaela jävel ska komma hemmmm !
hon åkte från öland för en pytteliten stund sen så snart så!
Har typ endast solat lite idag sen datornnn, funderar på att dricka lite te strax. Jag har fett ont i nacken, har haft det sen igår. Måste ha legat dåligt i fredags för jag har då inge minne av att jag gjorde något i fredagskväll där...
imon är det träning igen och då får vi reda på vilka som spelar första seriematchen mot VISLANDA!!!! fyfan, jag MÅSTE! det är detta jag väntat på ända sen vi fick reda på vilka vi skulle möta innan förra säsongen började. Var ju skadad när vi spelade mot dom förra gången, men nuuuu måste jag fan spela! Hoppas att nacken och baklåren har gått över till tisdag bara ...

bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0