Pannkaka....

blev det verkligen i eftermiddags. haha. Jag skulle vara gullig och göra pannkakor till mig och min bror och visst blev det så! Pannkaka av hela skiten asså!  1 ända hel pannkaka blev det och det var den min pappa vände på ;). typ LOOOSER ... eheh. Men jah, Koffe tyckte det var gott och jag med. Som sagt det blir ju inte speciellt mycket helare imagen? :)
Har varit hos Emelie med henne, Linda och Michaela. Mycket trevligt. Sen stack Linda och då kom David, Anton och Viktor. Vi kollade på hem till Midgård, HAHA fetttt bra asså :D  Nu kom jag precis hem och ska sova lite. Emelie var gullig och skjusade hem mig. Liiiite väl mörkt faktist . ;d


Men ja, här kommer filmen Michaela, emelie och Linda . ;)
och alla andra förståss! Finns även en del 1 , men den är tyvärr bortagen :p Har inte sätt den men kan tänka mig att det var den delen då Dessie fick tårtan i ansiktet . HÖHÖ ;) Ganska lågt gjort, men fett roligt (y :D
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0