ohyeah

jag skulle ju sola, men det klarade jag typ i 5 min sen höll jag på att dö av värmen ;d OCH alla myggor ! det avr ungefär klockan halv 12 jag gick ut och då ska det väl fan inte vara nåfra myggor ute?! Mina ben är inte najsiga nu . ;<
Aja, eftersom att det var så fett varmt och myggorna sög ur allt blod jag hade så pallade jag inte bara ligga där så drog fram gräsklipparen och körde den i foppa tofflor och bikini (h  han inte klart för sen började det regna. Det har ioförsig slutat att regna nu men det är ingen sol så då får någon annan ta över . pyttttte lite färg fick jag iallfall :d
har precis duschat nu och ska väl ta och käka något med. Sen ikväll blir det fotbollsträninggg , yee :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0