jag suger..

jag vet . fan skriver aldrig något längre . :< 
men ah, vaknade upp med Bella hos mig imorse med, usch vad jag tycker om dig redan :)
blev en hel dag med henne igår hon följde med överallt, till och med när jag var hos emelie igår kväll och myste med film, då var hon där . Sov för det mesta men ändå (;  Det är skönt att hon är så fett lugn, jag har inte ens hört henne skälla ännu, undrar om hon ens kan det (;   men aja, jag har en super hund och så klagar jag på att hon inte skäller? hallå ..
aja, det var allt för mig for the moment, ikväll blir det träning . och ja, då ska även Bella med. goos på henne
/L

Kommentarer
Postat av: Olov

Nice blogg du :D

2009-08-03 @ 23:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0