Inaktiv? mjaa

Många undrar varför jag är så inaktiv på bloggen nu. enkel fråga.

jag är ju hundvakt åt min pappas chefshundaroch har varit det sen förra onsdagen och kommer att vara det till slutet av helgen. När jag är det kan jag inte gå iväg och göra något om jag inte tar dom med mig, för då får dom spel och blir helt galna, även om mina föräldrar eller syskon är med dom. Detta gör att jag typ endast sitter vid datorn hela tiden och det händer inget speciellt. Hur många vill läsa typ 5 inlägg om dagen där det står, ''sitter fortfarande vid datorn, åt nyss en kaka och drack cola''. Inte många va. Därför blir det inte speciellt många inlägg under tiden eftersom det inte händer något. Jag är hemma, i moheda och tränar, ute med kompisarna (om hundarna följer med) och sitter vid datorn.

Där har ni svaret på er fråga :) 
ha det bra

Kommentarer
Postat av: Josephine

Måste säga att din blogg är jättefin, Linda :)

2009-08-14 @ 23:52:52
URL: http://josephinehall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0