eeey

träningen var inte den bästa idag. Fick ett jävla astmaanfall så det sabbade hela träningen, fortsatte ju efter det när jag vilat och tagit medicinen & det men mådde piss. Aja, nog med klagande. Eller nej förresten, Koffe hade LOVAT mig at vi skulle kolla på film när jag kommit hem, men nähä då kan inte han för då sitter han och spelar WOW och typ raidar eller vad det heter och det kunde han ju självklart inte gå bort ifrån. gaaah.Imon är det upp och jobba för honom med så nu kunde han inte titta med mig heller. nänä.

Men ah, imorgon kommer Niklas hem ifrån Göteborg han har varit där med några kompisar i typ 3 dagar, bott på Skandic hotell, gått på liseberg och shoppat. huhu, det vill jag med ;d men iallfall, skönt har det varit utan honom (y  Nu får alla gärna joina mig på msn
later!
/L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0