blöta pussar

whää, jag vaknade idag klockan 07:40 av min hund stod och slickade mig som satan i ansiktet. Jag tog väck henne, men då kom hon tillnaka och fortsastte. Sen sprang hon till dörren och krafsade och sen sprang tillbaka över anfallde mig med pussar. Självklart hade hon hört när dom andra hundarna fått mat där nere så det vara bara att dra sig upp så att hon också fick det. Efter att hon käkat upp så kunde jag fridfullt ligga där och sova igen.

Nu är  jag fett jävla hungrig så nu ska jag käka frulle!  yee :)

Senare idag blir det in till Moheda för mitt lag ska typ spela vollyboll ute på vegby eller nått :p
blir väl roligt, pusspuss

tyckte det var dags för en bild oxå. :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0