(Blondin)bella

Just det ja, det skulle jag ta upp med. Asså Blondinbella, eller ska man fortfarande säga det? ehe. Aja, Bella har ju iallfall blivit BRUNETT, BLONDINbella har blivit BRUNETT . Asså vet inte vad jag tycker om detta. Det var fett fint, men hon är ju lixom blondinbella. Hela hennes varumärke är ju att hon är blond och heter blondinbella, det finns ju ingen blondinbella längre? Men jag tycker att det var ganska ''modigt'' eller vad man ska säga, av henne att färga det brunt. Det är ju nog en heeeel del som reagerat på det. Skulle typ Kenza bli blond hade det ju inte varit många som reagerat, men när Blondinbella blir BRUNETT då står det på ungefär varenda blogg, även min ;) Men aja, enligt min mening så tror jag iallfall att hon kommer bli blond igen någon gång i framtiden, för hon är ju trotsallt Blondinbella.

 
           Blondinbella               VS             Brunettbella 

Kommentarer
Postat av: Kajsa=)

tack, fin blogg din me!

2009-08-04 @ 17:22:02
URL: http://kkajjsaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0