Välkommen till min nya blogg!

Hallå ja. Då har även Linda äntligen slutat vara så lat och skapat en blogg :D
Här kommer ni att kunna följa mitt liv och jag kommer kunna skriva av mig som jag tycker är så skönt ;)
Har även bdb (LGothberg) men där orkar jag inte skriva så mycket längre för det känns inte som om någon läser det iallafall, typ bara kollar på bilden och skiter i texten. Men här kan alla som vill läsa utan att behöva känna sig tvingade.
Hehe , ska försöka få den lite roligare med en ny header å så, men måste hitta någon som kan göra en åt mig :)
men ni får stå ut med detta fula så länge
so long bitches
/L


Kommentarer
Postat av: Elme was here;)

vikken jävla blogg;) skiit nice iaf!!;))

2009-04-18 @ 22:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0