3 poäng, jajämen

blev ingen uppdatering när jag kom till Therese, hade inte mycket ork till det precis.
Men feeeting kul kväll, jao  :D!
Efter att vi käkat dom dära äckligt goda varma mackorna, som blev så extremt fina med ;) så stack vi ut. Träffade bland annat Jakob, shiiiiet. det var inte ngn vecka sen precis .... men ah, sen tröttnade ella på att vara ute så då stack hon hem och sov, så stannade jag och Therese och trallade omkring. Himla roligt faktist, träffade lite folk här och där  :)
Några ville att vi skulle följa med till rinkdansen, men naaaä . ''vi hade ingen lust'' , sen att vi inte kommer in där heller är ju en annan sak ;)
men sen famåt natten åkte vi hem till Therese och soov, drack lite te först och så. men sen sov vi  :)
Vid 11 väckte jag henne med en spark i ryggen, för jag kunde inte sova mer och jag var ju tvungen att käka och allt innan matchen . :>

men iallafall, efter det gjorde jag mig iordning, packade och så hämtade pappa och mamma mig så åkte vi till Sibylla och käkade hamburgare , bra mat innan seriepremiären  (y ;d

men iallafall matchen i Konga blev bra  :D !  underläge med 0-1 men vände det till 3-1 , hääärligt, hääärligt :D  3 poäng till oss!
Men fan, jag spelade 35 min sen fick jag gå av , jag fick ngn jävla bristning eller ngt i foten ;s  så hejdå med den matchen... men aja, får se om det går att träna imon för i helgen så SKA jag fan vara med mot Vislanda, annars äre fan självmord som gäller ;O   okej , kanske inte .... men ändå !!

just nu sitter jag och gör ingenting , väntar på att mamma ska komma hem och deppar över att jag glömde min hårförlägning hos Therese :<
vad har ni gjort i helgen ? :)
3poängpuss
/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0