solning + hunddreggel = not a good combination

nu har pappa äntligen slutat krabba med all skit han gjort här vi datorn. Vi har nämligen beställt så att vi har bredbandet, telefonin och boxern genom samma sak så nu har telefonin kommit också så den skulle kopplas in och äntligen är han klar med det ;) krabbade lite, men nu så kan jag sätta mig här igen :)
Solade inte jätte länge, hadde tänkt att sola MASSOR på fredag.. Men lite röd tror jag att jag blev ;< 
Men det som var så jävla störande var att mina hundar kom och slickade och störde hela tiden när jag låg där .. så pallade inte mer sen . >.<

Imorgon så äre jädra fotbollsmatch på Virdavallen!  Grönkullaskolan VS Mohedaskolan . Jag ska banne mig testa att vara med, om det inte går så fuuuck allt förfan !  nej men ... då åker jag fan till herr doktorn . ;<

Imorgon är det VALBORG och vad hittas på då? funderar på torne, men fan.. vet inte >.< 
vad ska ni göra på valborg ? :)
kisses
/L




Kommentarer
Postat av: Stefan

grymt jävla fin!!

2009-05-03 @ 12:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0