skadeglädje av brors smärta

sitter här och har precis läst klart alla blogginläggen, *pust*  :)
HAha , sitter och lyssnar på när min pappa tvättar min brors sår som han fått igår på matchen när han glidtacklade någon fuling . och omg vad jag skrattar ;D  han skriker som en jävla kärring och skrattar och kvider och fan vet allt . hahah x'd   Sån skade glädje känner jag när han ligger och plågas ! maaha :D

imorgon är det melodifestival i skolan med, för 9:orna. Moheda och Vislanda kommer dit och tävlar med. men ceeeepe fan, vi får inte kolla ! ;ddddddd bara för att det är så många, så det är bara 9:orna som får det , jävla kuk med !
men får träffa angelicabby och dom andra vislandafreaksen iaf :*

just nu kollar jag på ''hjälp jag är med i en japansk tv-show'' eller nått sånt. Fan vad kul det måste vara , men shiet så dom skämmer ut sig alltså . xd   sen ska  jag snart duscha och äta
shuhej
/L



Kommentarer
Postat av: Elme

SNYGGG<33

2009-04-23 @ 21:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0