ner brunnen termin

Hemma från skolan och en promenad med Angelica. <3
Äntligen var skolan sig själv igen med Therese!

Men hör här ;o
Jag har hållt på med en typ sittdyna HELA terminen, den var tillverkad såhär: en kudde och sedan ett stickat överdrag.
Alltså jag har suttit och stickat huuuuuuur länge som helst, det är sjukt. Men äntligen var jag klar med den idag. När jag väntade på bussen med det vanliga folket så kom Felipe och sen Julian, Julian hade med sig en burk med något brandfarligt i och en tändare. Kan ni gissa vad Felipejävel gör ? ;O  Han tar min kudde, sprutar massa sån där sak på den och tänder på ! och så brann ju den kudden flitigt. Typ Tack o hej med den ! ;'d Dens öde var att bli nertryckt i soptunnan tillslut  ;< Hela jävla terminen var ju bortkastad..

Men iallfall, när jag kom med bussen så gick jag en promenad med Angelica, hade som vanligt en del att prata om. Du är så sjukt älskad bästa vän <3

Sen lite senare hade jag tänkt att ut och springa, men den lyckan förstörde ju Pette och nu är jag inte alls sugen på de längre ;<  men min kondis är värkligen så långt ner den kan komma, så kanske att jag gör det iallafall  ;) 
Vad gör ni på eran måndag ? :)
/ L


Allt och lite till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0