måndag

sitter och tjuckar hos Therese, kollar på Top model samtidigt som jag sitter här och typ skriver ;p
Har varit på blandat humör idag, mest irriterad tror jag ;<  fan hatar måndagar, har typ pms varenda sån dag ....
 
men iallafall vi ska iväg och träna sen. Jag får se hur det går med foten, jag fick igentligen inte träna idag för Hedda men fan, match mot Vislanda i helgen ju, kan inte bara sitta hemma, då får jag aldrig vara med!  Men som sagt, får se hur de går på matchen. Har ju skol-SM i Ystad på onsdag nästa vecka så kan fan inte vara skadad då  :o

Dagen imorgon blir iallafall soft som fasiken :D!  Shema brytet fram till efter maten, sen en lektion sen HKK.
och vet inte riktigt allt vi ska göra när det är shemabrytet, men något roligt iallafall. Sen ska vi kolla på killarnas matcher för dom har skol-SM hemma i Alvesta. Kommer missa mycket av HKK:n då med, får se om vi hinner baka pizza som vi skulle göra  :p
Men lycka till killar!  dom ska möta Helsinborg och Göteborg, vi får väl se hur det går med det  ;D
nu ska jag vara lite social igen hade jag tänkt mig
puss på er
/L


bbyboo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0