kukdag

kuuuukbra i skolan , jao :D
Vislanda var ju där, eftersom att det var melodifestival. ah moheda med, men dom kan ju ruttna någon stans . ;dd
Men jah, fett nice var de iallafall. Vi földe allt på live-TV , kanske inte världens bästa grafik och skit. men iallfall ;)
ah och sen resten av dagen har varit chill och allt, träffade Viktoooo med  :)) och Oscar  ;<

men hinner inte skriva mer nu, för ska packa och sedan sticka på fotbollsmatch. Hemma mot Norrhult !
klockan 19:00  kom och kolla förfan

just det ska ta och skriva lite om den där skiten igår med, men som sagt hinner inte det just nu. men blir feeeeett jävla arg på vissa människor . ;@  sen sa jag att ajg skulle skriva om den där saken som hände på marknadskvällen med, men jag känner det att jag har fan ingen ork till det. Jag tar det med dom som vill veta IRL , annars får ni hitta någon annan som berättar, eller så är det bara så att ni inte ska veta. Kan iallafall säga att det slutade med polis, brandbil och anbulans för 3 av mina vänner ....
kukpuss
/L



Kommentarer
Postat av: Elme

SNYGG som AlltiD!!

2009-04-24 @ 17:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0