home again

Då var man hemma igen dåja !
Efter Emelie så stack jag hem och åt och sedan bar det av till moheda på träning .
huhuuh ,. THERESE jävla offer vad jag tycker om dig <3!
Men ja, träningen var 2 timmar idag och nu är man lagom mör i benen ;d
har precis duschat och gjort mig iordning, så nu blir det att sitta här till det är dags att nana :))
/ L
 
Hahaha , sen för er som inte sätt denna , omg säger jag bara ! gör de för fan ;D! så jävla grymma . :D
skulle lagt in den igår , om jag bara vetat hur man gjorde , men det hjälpte Anti mig med nu, tack för de  ;) 

 


Kommentarer
Postat av: -fluffiie

Haha bra att du har en sån van bloggare som mig att fråga ;]

2009-04-20 @ 19:48:40
URL: http://fluffiie.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha , ja tack och lov för det ;)

lär komma mer frågor sen (a ;D

2009-04-20 @ 20:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0