fucka alla rykten

läs textfan innan ni säger ett ända ord till mig igen tack

asså förhelvete, är så trött. så sjukt trött på denna skiten nu! Rykten och skit som sprids 24/7 som varenda jävel tror på och sprider vidare. så jävla kul, eller?

Alltså, jag är inte någon jävla robot som kan ta emot hur mycket som helst. Jag har väl känslor precis som varenda annan jävel.
och att folk fortfarande snackar om det som hände i januari visar ju bara att ni har jävla brisst på fritid. igår var det en som sa ''jag har hört att du inte har lika många vänner kvar nu linda efter det, är det sant?'' . Haha , jag har precis lika många vänner nu som då om inte mer. Inte för att nämna några namn, men nej Annie, linda, amanda och dom där från moheda har jag ingen kontakt med längre nej, visst det är tråkigt det med annie, men jag klarar mig ju prima utan dom som ni märkt? slipper bli beskyllen för massa jävla saker hela tiden iallfall.(y  sen sa jag oxå till honom att det var lika falskt som det ryktet om att jag skulle vara gravid. vad får jag för svar då? jo ''men det har jag hört att du spridit ut själv''  , OMG vad fan tror ni igentligen. att jag skulle sprida ut ett rykte om mig själv att jag är gravid? helt jävla borta är jag fan inte . om ni nu är så jävla säkra på att det är sant så kan jag säga att jag käkar p-piller och får min mens som jag ska så jag är inte ett piss orolig, ska jag skicka en blodig tampong på posten nästa gång KANSKE ? fan väx upp alla jävla tattare som ska hitta på massa skit för att få ner någon annan i skiten. 

kan ju säga att jag träffade en på bussen för någon vecka sen, och han frågade och jag svarade. NEJ jag är inte gravid .  men ändå får man höra på kvällen sen från en annan att han sagt att han träffat mig på bussen och jag sagt att det var sant.  vad fan är det för jävla stil . grejen är ju att ni fattar fan inte vad ni orsakar ..

och visst man kan inte vara omtyckt av alla, vissa tycker att jag är en bitch/fjortis/slampa . men ni känner inte mig, inte ett piss. Bara för att jag sminkar mig, säger vad jag tycker och hade sex med min kompis exkille som det tagit slut med i över ett halvår så är jag fan inget av det. Lär känna mig först, döm mig sen. efter ni känner mig, då menar jag KÄNNER mig. så kan ni säga vad fan ni vill, TILL MIG . och inte till något annat cphuve som ni tycker om att snacka skit med. 

vissa säger också ''det är ju inte sant, så varför bryr du dig?'' .  men trofan jag bryr mig och tar åt mig . hur jävla kul är det när folk man inte ens känner eller vet vem dom är går runt och tror att man är gravid och massa annan sån skit som ni nu snackar om, eller även dem man känner inte jätte väl, men ändå hyffsat bra oxå tror på skiten och kan inte ta det med mig utan går runt och tror på all jävla bullshit..

visst, jag gör oxå fel och det står jag för, jag är nt ngn liten ängel som tror att jag är perfekt men ni kan inte behandla mig hur som helst, jag är rent kött och blod precis som ni. känslor, sårbarhet och sån skit har gud också lyckats stoppa in i mig

snopphej
/L

Kommentarer
Postat av: angelicaa :)

u go girl , jävla fitthuvuden som håller på hela tiden! . förstår verkligen inte de roliga i de ?! . men iaf, du är stark och du har vänner som stöttar och hjälper, de kommer gå fint bby! <3

att de finns så mkt avundsjuka människor är fanimej pinsamt! ..



har sagt de innan och jag säger de igen, jag älskar dig för den DU är, spelar ingen roll va du hittar på för bus. För jag kommer alltid stanna kvar hos dig, no matter what! . du är en sann vänn, såna växer inte på träd har jag märkt..

du och jag linda, du och jag! , bästavän



LINDA HJÄRTA ANGELICA

2009-04-24 @ 23:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0