feeete dag

Dagen började med att jag var på ett sånt fetedåligt humör  ;<    Sinan fick ta dom flesta smällarna, ehe förlåt ;o
Jag fick försenad födelsedagspresent av Therese och Ella med :D Ett halsband och ett hårspray , yeeeee tacktack <3
Hade NOprov, kuk på det säger jag bara ;<

Jag och Therese tog 10 i 3 bussen till växjö och mötte Viktor  :D Sedan blev det stan med dem och kom precis hem :)
ni är braaa babes ;* 
Inköpen blev:
Hårförlägning och Clips från Woodoland
Vitt linne och en svart bikini överdel från Gina Tricot
svarta bikini trosor från H&M
Chokladbrun hårfärg från Ica

maha . orkar inte ta bild och lägga in men ah,  ni kan nog föreställa er det ganska bra ;)
Nu ska jag ta och kääääääka för hungrig är jag fan . ;<  magen nöjde sig bara med donkan en stund ...
Sen ska jag färga håret sen när mamma kommit hem, och så ska jag sy på clipsen på håret ;) 
pusshaj
/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0