dålig kondis? ohja

precis kommit hem från min jogging tur. himla skönt vare jao :)
men känner värkligen att det behöva göras ett par gånger till, för det var jädra inte lätt ;D precis kommit hem från min jogging tur. himla skönt vare jao :) men känner värkligen att det behöva göras ett par gånger till, för det var jädra inte lätt ;D

men imorgon blir det Växjö med Therese och nu har jag bestämt mig. Även om det är jobbigt och skit så ska jag fan ha hårförlägning  :) typ 99.9% chans att jag kommer hem med det iallafall ;D även om jag lär ändra mig typ 30ggr till innan imon men ah ;o

men nus ak jag hoppa in i duschen och göra mig iordning lite :)
puss
/L


hejdå korta hår, hoppas vi :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0